Termeni si Conditii
Termeni și Condiții (rev.2 din 16.02.2024)
SC HELLO FUTURE S.R.L. (în continuare numită „Compania”), înregistrată la Registrul Comerțului, sub nr. J23/7193/2023, avand cod de înregistrare fiscală 49029786, si sediul social în str. 23 August, nr. 2, bl. R4, sc. 1, ap. 1, parter, Buftea, Ilfov, este proprietarul domeniul internet www.aipos.ro.
Notă
www.aipos.ro este un website dedicat profesioniștilor, tranzacțiile fiind realizate exclusiv între S.C. HELLO FUTURE S.R.L. și alte persoane juridice, indiferent de forma de organizare a acestora, inclusiv persoane fizice autorizate.
Definiții
“Aplicație” sau „AIPOS”, se referă la software-ul pentru puncte de vânzare dezvoltat de S.C. HELLO FUTURE S.R.L. („Dezvoltatorul”) și orice actualizări, upgrade-uri sau versiuni ulterioare ale acestuia.
“Utilizator” se referă la categoria de profesioniști, persoane fizice autorizate sau persoane juridice care au acceptat prezentul Acord de Utilizare și utilizează aplicația conform termenilor și condițiilor stabilite în acesta.
“Dezvoltator” se referă la S.C. HELLO FUTURE S.R.L.
„Partener” se referă la orice entitate autorizată să revândă, să instaleze și să ofere suport tehnic utilizatorilor aplicației AIPOS.
“Date personale” se referă la informațiile furnizate de utilizator în momentul înregistrării contului sau colectate automat de aplicație, conform politicilor de confidențialitate AIPOS.
“Acord” reprezintă acest Acord de Utilizare a Aplicației pentru Puncte de Vânzare.
“Părți” se referă la utilizator și dezvoltator, împreună; în funcție de context poate include si partenerii.
“Termeni și condiții” se referă la condițiile și restricțiile care guvernează utilizarea aplicației, așa cum sunt stabilite în prezentul Acord.
Politica de utilizare a site-ului
Accesarea www.aipos.ro implică acceptarea de către dumneavoastră, în calitate de utilizator, a condiţiilor de utilizare. Se pot modifica Termenii şi Condiţiile și se pot aduce modificări site-ului www.aipos.ro fără notificare prealabilă. Accesul la Termeni și Condiții este permanent, cu excepția perioadelor în care din motive tehnice sau administrative site-ul nu poate fi accesat. Pagina Termeni şi Condiţii va conține cea mai recentă versiune a acestor prevederi.
Informațiile personale
Solicitarea de informații în site are ca scop identificarea dumneavoastră sau posibilitatea de a vă contacta pentru a putea răspunde interesului manifestat de dvs. față de produsele/serviciile noastre.
Informațiile se referă în special la date personale (nume, număr de telefon, adresa de e-mail etc) și alte informații aflate în strânsă legătură cu serviciile/produsele care vă interesează (date despre compania pe care o reprezentati).
Compania va păstra confidenţialitatea acestor informaţii și va depune toate eforturile pentru funcţionarea în bune condiţii a site-ului; cu toate acestea, pot exista întreruperi în funcţionare, sau imposibilităţi de accesare de către Utilizatori, pe o perioadă nedeterminată de timp, din orice motive.
Dreptul asupra conținutului site-ului
Întregul conţinut al site-ului www.aipos.ro, incluzând, texte, imagini, grafice, elemente de grafică web, scripturi şi orice alte date, este proprietatea Companiei. Folosirea fără acordul scris a oricăror elemente de pe site-ul www.aipos.ro, sau a oricăror elemente enumerate mai sus poate atrage răspunderea conform legilor în vigoare. Conținutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat sau utilizat fară acordul prealabil, scris al Companiei.
Neangajarea răspunderii
Conținutul informațiilor oferă o descriere generală și nu specifică, nici exhaustivă a produselor și serviciilor prezentate în website. Informațiile pot conține erori pentru care nu ne asumăm nicio răspundere, însă ne angajăm să le corectăm dacă vor exista și le vom descoperi sau ne vor fi aduse la cunoștință.
Achiziții din site
Pentru a putea face achiziții din site (atunci cand aceasta functionalitate va fi disponibila) va fi necesar să completați formularul de comandă, apoi veți fi redirecționați către pagina de plată a procesatorului de card. www.aipos.ro NU are acces și nici nu stochează informațiile pe care le utilizați în pagina procesatorului de card.
Preţ şi modalităţi de plată
Preţurile prezentate pot includ TVA și se vor regăsi pe factură. Compania este neplătitoare de TVA. Plata se poate face fie prin transfer bancar, iar în viitor, prin plată securizată prin card, direct din site. De asemenea plata licentei se poate face si la partenerii AIPOS (unitatile service AMEF). Termenele de plată în cazul plăților prin transfer bancar se vor menționa în factură; depășirea termenului de plată poate duce la amanarea livrarii produsului achizitionat (inclusiv in cazul licentelor de utilizare a programelor noastre software).
Politica de returnare a sumelor achitate
În cazul achiziționării de licențe care au fost activate, sumele respective nu se vor restitui. În cazul achiziționării unei licențe care nu a fost activată, se poate returna suma în baza unei cereri tranmisă pe contact@aipos.ro, doar în cazul în care solicitarea de returnare îndeplinește cumulativ următoarele condiții: licența nu a fost activată, și nu au trecut mai mult de 24 de ore de la data plății până la trimiterea cererii de renunțare la licență pentru restituirea sumei.
Livrare
Livrarea este considerată a fi îndeplinită odată cu primirea codului de activare a licenței. Totodată, data de la care începe să curgă timpul de valabilitate al licenței este data plății licenței. Codul de activare al licenței este furnizat de regulă în maxim 15 minute de la momentul confirmării plății.
Forța majoră
Niciuna dintre părți nu va fi considerată responsabilă pentru neexecutarea sau întârzierea în executarea obligațiilor sale în temeiul prezentului Acord de Utilizare cauzată de circumstanțe de forță majoră, așa cum sunt acestea prevăzute de lege.
Prin forță majoră se înțelege orice eveniment sau circumstanță care este în afara controlului rezonabil al părții afectate și care împiedică sau îngreunează în mod semnificativ executarea obligațiilor prevăzute în acest Acord de Utilizare, inclusiv, dar fără a se limita la: cutremure, incendii, inundații, războaie, acte teroriste, greve, blocaje, avarii la echipamente sau rețele de comunicații etc.
În cazul survenirii unei situații de forță majoră, părțile se vor consulta reciproc și vor depune eforturi rezonabile pentru a identifica și implementa soluțiile alternative care permit continuarea executării Acordului de Utilizare într-o măsură rezonabilă.
În cazul în care evenimentul de forță majoră persistă și împiedică executarea Acordului de Utilizare pe o perioadă mai mare de 30 de zile, oricare dintre părți poate solicita rezilierea acestuia fără a suporta vreo răspundere în acest sens.
Părțile vor notifica în scris celelalte părți în cel mai scurt timp posibil cu privire la apariția sau încetarea circumstanțelor de forță majoră și vor depune toate eforturile rezonabile pentru a limita efectele negative ale acestora.
Legea aplicabilă
Prezentul Acord va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legislația din România; orice litigiu care nu își poate găsi rezolvarea pe cale amiabilă, va fi deferit instanțelor din București.
Diverse
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni Condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.
Clientul declară că are vârsta legală pentru a accesa website-ul și a angaja compania pe care o reprezintă în relații comerciale, și îşi asumă în totalitate Termenii și Condițiile prin utilizarea site-ului www.aipos.ro.