AI POS Vanzare

Servicii • HORECA• Retail

Este important pentru clientii nostri sa aiba un partener alaturi atunci cand au nevoie de ajutor.

De aceea am creat un produs care are la baza PARTENERIATUL REAL intre AIPOS si Unitatile de Service care administreaza casele de marcat.

  • Primul nivel de suport este oferit de catre Unitatile Service Partenere.
  • Al doilea nivel de suport este oferit de AIPOS Unitatilor de Service Partenere.

In acest fel ne asiguram ca utilizatorul AIPOS va fi mereu multumit atat de produsul AIPOS, cat si de colaborarea cu Unitatea Service Partenera.


Cum te ajuta AI POS?

Pas cu pas, in domeniul tau de activitate

AIPOS este cel mai probabil softul perfect optimizat pentru activitatea zilnica de vanzare din orice magazin.

  • Poti utiliza fisierul de import si export de date pentru a incarca produsele in categoriile corespunzatoare, pentru a mentiona stocul initial si pentru a stabili preturile de vanzare.
  • Este usor de folosit si intuitiv sa parcurgi orice fel de actiuni: scanare de produse, produse cantaribile, produse introduse manual, aplicarea de discounturi, selectarea de metode de platam si incasarea banilor, totul se face usor si repede.
  • Iar in cazul in care ai gresit ceva, te acoperim! O functie simpla te va ajuta sa emiti procesul verbal de anulare a bonului gresit care va fi imprimat tot pe rola de hartie a casei de marcat!

AI POS stie cati kilometri parcurg in fiecare zi angajatii din cafenele, pizzerii, restaurante, baruri si alte activitati HORECA pentru a avea clienti multumiti, fericiti, care sa revina.

  • Comunicarea intre clientii de la mese, ospatar si bucatarie este optimizata pentru ca afacerea ta sa poata castiga cat mai bine de la orice masa ocupata.
  • Ospatarul nu va mai avea surprize la final de masa, pierzand timp sa imparta nota pe familii sau cupluri, aplicatia va ajuta prin automatizare atat procesul de comanda cat si cel de plata.

Nimic mai simplu! Alegi produsul din lista, incasezi banii, predai bonul clientului. Instalezi sau repari aer conditionat, inlocuiesti parbrize la domiciliu, esti meditator sau antrenor personal? Orice ai face in domeniul serviciilor, acum te poti concentra pe satisfactia clientilor tai si pe calitatea serviciilor oferite. AIPOS te ajuta sa iti incasezi banii re-pe-de si sa pleci mai departe catre urmatorul client care te asteaptă.
Intreg procesul de configurare a aplicatiei este mai simplu decat a face o omleta, iar incasarea si emiterea bonului este o joooooacccccaaa!


De ce sa alegi AI POS?

AI POS inseamna rapiditate in servirea clientilor si incasarea banilor.

  • AI POS este aplicatia care iti ajuta afacerea si nu iti afecteaza profitul; iti alungam o grija: costa mai putin de 1 leu/zi.
  • Pentru a nu ramane niciodata fara stoc si a nu pierde bani, fiecare articol va fi afisat pe ecranul de vanzare impreuna cu stocul.
  • AIPOS iti ofera un canal de comunicare securizat cu Unitatea de Service cu care ai contract pentru casa ta de marcat.
  • Daca ai gresit un bon fiscal si vrei sa il anulezi AIPOS genereaza automat procesul verbal si il printeaza pentru tine.
  • In AIPOS importul si exportul de produse este usor de realizat; astfel iti poti gestiona cu usurinta lista de produse.
  • AIPOS te ajuta si in relatia cu firma ta de contabilitate; iti va genera exportul datelor necesare in contabilitate.

Cat costa AI POS?

Pentru ca te intelegem, pretul este gandit ca sa nu te doara

AI POS VANZARE

259 LEI / AN

(TVA inclus)

Mai putin de 1 leu / zi.

30 LEI / LUNA

(TVA inclus)

1 leu / zi.


Intrebari frecvente

AIPOS a fost creat de o echipa formata special pentru realizarea acestui software. Sunt profesionisti si experti care activeaza in domeniile case de marcat, software, horeca, servicii, retail, consultanta de business, optimizare de procese, ecrane de aplicatie, design si arhitecturi de aplicatii…

Accesezi aipos.ro/cumpara, completezi datele solicitate si trimiti formularul; ve-i fi contactat in scurt timp de un consultant care te va ajuta sa finalizezi plata si instalarea.
In formularul pe care trebuie sa il completezi, va trebui sa alegi numele Untiatii Service cu care ai contract pentru casa de marcat. In cazul in care nu ai un contract de mentenanta pentru casa de marcat, bifeaza „nu am contract”.

Factura iti va fi trimisa pe email la adresa de email declarata in formularul de comanda. Asigura-te ca adresa de email este corecta!

AIPOS se instaleaza din magazinul Danubius Store pentru dispozitivul BC50.

Licenta se poate innoi din aplicatia AIPOS care, inainte de a expira iti va afisa notificari cu privire la expirare si plata. Poti urma pasii din fereastra de notificare pentru a face plata si a prelungi licenta.

Aplicatia va ramane instalata pe dispozitivul tau impreuna cu toate datele; nu vei pierde nimic, insa aplicatia nu va mai putea fi utilizata inainte de a face plata. Toate functiile aplicatiei devin inactive daca licenta nu este in termenul de valabilitate.

Unitatea Service este partenerul nostru si prietenul tau! Ei te pot ajuta cu orice aspect in legatura cu AIPOS, mai mult, poti comunica bidirectional cu ei prin aplicatia AIPOS!

In aplicatia AIPOS accesezi clopotelul unde poti selecta optiunea “Solicita Consumabile” sau optiunea “Solicita Suport Tehnic”. Tot acolo sunt afisate mesajele primite de la Unitatea de Service. Clopotelul va avea culoarea rosie atunci cand ai primit mesaje noi pe care nu le-ai citit.

Trebuie sa contactezi Unitea Service care va aplica procedura de portare daca sunt indeplinite conditiile. Te atentionam ca in cazul distrugerii, pierderii, furtului datele pe care le-ai avut pe dispozitiv nu vor putea fi recuperate.

Dupa finalizarea portarii aplicatia se va instala din Danubius Store pentru BC 50.

Abonamentul de 12 luni nu poate fi intrerupt ci inceteaza la finalul celor 12 luni daca nu vei opta pentru prelungirea acestuia; spre deosebire de alte aplicatii, AIPOS nu iti trage banii automat din cont pentru prelungiri succesive. Intotdeauna tu esti in control, tu iei deciziile. De aceea, trebuie sa stii ca, in cazul in care nu vei plati prelungirea abonamentului atunci cand aplicatia iti semnaleaza acest lucru, la expirarea perioadei contractate nu vei mai putea folosi aplicatia. Intre noi fie vorba, nu ai avea niciun motiv pentru care sa renunti la utilizarea AIPOS daca afacerea ta functioneaza bine.

Abonamentul cu plata lunara se poate intrerupe la finalul oricarei luni, daca nu vei opta pentru prelungirea acestuia; spre deosebire de alte aplicatii, AIPOS nu iti trage banii automat din cont pentru prelungiri succesive. Intotdeauna tu esti in control, tu iei deciziile. De aceea, trebuie sa stii ca, in cazul in care nu vei plati prelungirea abonamentului atunci cand aplicatia iti semnaleaza acest lucru, la expirarea perioadei contractate nu vei mai putea folosi aplicatia.
Intre noi fie vorba, nu ai avea niciun motiv pentru care sa renunti la utilizarea AIPOS daca afacerea ta functioneaza bine.

Datele raman in aplicatie. Poti exporta datele din meniul aplicatiei in timpul in care aceasta este in perioada de valabilitate a abonamentului. Daca abonamentul este expirat, nu mai poti face acest lucru, toate functionalitatile aplicatiei fiind inactive.

In afara de utilizatorul aplicatiei, nimeni nu are acces la datele tale. De aceea, doar persoanele imputernicite sau desemnate de tine pentru utilizarea aplicatiei pot avea acces la date. Datele tale stau pe dispozitivul tau.
Exceptie: utilizatorii versiunii AIPOS CLOUD, ale caror date sunt stocate pe serverele AIPOS. AIPOS NU ACCESEAZA datele din servere, lucru garantat prin Acordul de licenta.

Abonamentul se poate innoi din aplicatie. Vei gasi un buton care te va ajuta sa faci plata si sa activezi licenta.

In relatie cu AIPOS, noua unitatea de service va utiliza protocolul AIPOS pentru a prelua de la vechea unitate de service responsabilitatea cu privire la licenta ta de AIPOS. Noul service te va ajuta cu orice ai nevoie in legatura cu aplicatia AIPOS daca noua Unitate Service este partener oficial AIPOS; daca nu este ii poti sugera tu sa devina.